Օնլայն խանութներ 365Mall
Շահավետ գնումներ ամեն օր
Հաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ տրվող հարցեր

  1. Պե՞տք է արդյոք նախապես գրանցվել կայքում գնումներ կատարելու համար:


    • Պարտադիր չէ: Սակայն գրանցումը ցանկալի է, որպիսի մենք կարողանաք ավելի բարձր մակարդակի ծառայություններ մատուցենք Ձեզ և Դուք կարողանաք օգտվել մեր բոնուսներից և ակցիաներից:


  2. Ինչպե՞ս կարող եմ փոփոխել առաքման հասցեն կամ ժամանակը:


    • Կարող եք փոփոխությունների դեպքում զանգահարել 044 365-365 հեռախոսահամարին:


  3. Հնարավո՞ր է փորձել հագուստը պատվերը ստանալու պահին:


    • Այո կարող եք:


  4. Կարո՞ղ եմ պատվիրել ապրանք Հայաստանի այլ քաղաքներ:


    • Այո կարող եք: Մանրամասն տեղեկությունների համար կարող եք զանգել 044 365-365 հեռախոսահամարին:


  5. Հնարավո՞ր է փոխանակել ապրանքնը:


    • Այո հնարավոր է: Այդ դեպքում պետք է գրանցվի ապրանքի վերադարձ վճարելով առաքման գումարը, այնուհետև կգրանցվի նոր պատվերը:


  6. Ինչպե՞ս կարող եմ հայտնել առաջարկություններ/կարծիքներ/բողոքներ ծառայությունների աշխատանքիների վերաբերյալ:




  7. Ցանկանում եմ ունենալ օնլայն խանոթ 365Mall-ում։ Ինչպես սկսեմ՞




  8. Ինչպես վարվել, եթե ես չեմ կարողանում գտնել իմ հարցի պատասխանը:


    • Դուք կարող եք զանգահարել 044 365-365 համարին կամ գրել հաղորդագրություն Ձեր անձնական էջից: Սիրով կլսենք ձեր հարցը և կավելացնենք այս էջում։