Հաճախ տրվող հարցեր
-
Պե՞տք է արդյոք նախապես գրանցվել կայքում գնումներ կատարելու համար:
- Պարտադիր չէ: Սակայն գրանցումը ցանկալի է, որպիսի մենք կարողանաք ավելի բարձր մակարդակի ծառայություններ մատուցենք Ձեզ և Դուք կարողանաք օգտվել մեր բոնուսներից և ակցիաներից:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ փոփոխել առաքման հասցեն կամ ժամանակը:
- Կարող եք փոփոխությունների դեպքում զանգահարել 044 365-365 հեռախոսահամարին:
-
Հնարավո՞ր է փորձել հագուստը պատվերը ստանալու պահին:
- Այո կարող եք:
-
Կարո՞ղ եմ պատվիրել ապրանք Հայաստանի այլ քաղաքներ:
- Այո կարող եք: Մանրամասն տեղեկությունների համար կարող եք զանգել 044 365-365 հեռախոսահամարին:
-
Հնարավո՞ր է փոխանակել ապրանքնը:
- Այո հնարավոր է: Այդ դեպքում պետք է գրանցվի ապրանքի վերադարձ վճարելով առաքման գումարը, այնուհետև կգրանցվի նոր պատվերը:
-
Ինչպե՞ս կարող եմ հայտնել առաջարկություններ/կարծիքներ/բողոքներ ծառայությունների աշխատանքիների վերաբերյալ:
- Մենք ունենք հատուկ նախատեսված էջեր, Կարծիքներ և առաջարկություններ, Վեճեր և բողոքներ, որտեղ կարող եք թողնել հաղորդագրությունը։
-
Ցանկանում եմ ունենալ օնլայն խանոթ 365Mall-ում։ Ինչպես սկսեմ՞
- Հարցի պատասխանը այս էջում՝ Ցանկանում եմ ունենալ օնլայն խանութ 365Mall-ում
-
Ինչպես վարվել, եթե ես չեմ կարողանում գտնել իմ հարցի պատասխանը:
- Դուք կարող եք զանգահարել 044 365-365 համարին կամ գրել հաղորդագրություն Ձեր անձնական էջից: Սիրով կլսենք ձեր հարցը և կավելացնենք այս էջում։